رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی در خصوص آخرین وضعیت بهنام صفوی گفت: بهنام صفوی طی پانزده روز گذشته به علت وخیم شدن وضعیتش برای درمان به بیمارستانی در اصفهان منتقل و بستری شد.

 

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از مدت‌ها که وضعیت جسمانی بهنام صفوی پایدار بود به دلیل کاهش اکسیژن خون و همچنین ضعف جسمانی و کسالت به این بیمارستان در اصفهان منتقل شد و همچنان در همین بیمارستان بستری است.

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی با اشاره به وضعیت کنونی وی تاکید کرد: خوشبختانه بعد از این دوره از درمان و بستری شدن هم اکنون حال بهنام بسیار بهتر از قبل شده و دوباره وضعیت نسبتاً پایداری را پیدا کرده است.

 

فوادیان درباره وضعیت هوشیاری بهنام صفوی اظهار کرد: بهنام صفوی در طول مدت زمان درمان بیماری اش کاملا در حالت استراحت است و به دلیل مصرف روزانه دارو برای درمان هوشیاری کاملی ندارد. به همین دلیل زیاد به گپ و گفت نمی نشیند که از وضعیت روحی وی بتوانم اطلاعات دقیقی بدهم.

 

 

وی درباره زمان ترخیص این خواننده پاپ اضافه کرد: واقعیت امر اینکه چه زمانی بهنام صفوی از بیمارستان مرخص شود به تشخیص کامل پزشکان است اما با توجه به بهبود روند درمانی و پایدار شدن وضعیتش به احتمال فراوان به زودی مرخص شده و بار دیگر برای مراقبت و نگهداری به خانه منتقل خواهد شد.

فوادیان خاطرنشان کرد: طی این مدت که بهنام در خانه پدری مراقبت و نگهداری می شود بسیاری از دوستان پیگیر وضعیت وی شدند و خوانندگانی مثل سیروان و زانیار خسروی به ملاقات وی آمده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.