حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان امور استخدامی کشور و دیوان محاسبات و قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر اعمال حداقل حقوق برای دانشجو معلمان، این دستورالعمل به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی در تبیین موضوع گفت: حداقل حقوق ۱۵,۶۳۰,۰۰۰ ریال است که با توجه به قوانین موجود دانشجو معلمان نیز مشمول این قانون می‌شوند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش دانشجو معلمان را مشمول این قانون نمی‌دانست که با قوانین و ادله‌ای که ارائه شد مجاب شده و مقرر شد پس از استعلام از سازمان امور اداری و استخدامی کشور نسبت به صدور احکام دانشجو معلمان اقدام کند.

وی افزود: به دنبال اعلام موافقت وزارت آموزش و پرورش، برای تسریع در صدور احکام دانشجو معلمان موضوع را شخصاً از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیگیری کردم که خوشبختانه امروز این حکم به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

حاجی بابایی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش مکلف است بر اساس ابلاغیه سازمان امور استخدامی کشور در اسرع وقت نسبت به صدور احکام حقوقی دانشجو معلمان اقدام کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.