سرهنگ سید محسن تقی زاده افزود: مأموران کلانتری ۱۱و لی عصر آبادان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را در حین سرقت دستگیر و در بازرسی اولیه از وی مقادیری سلاح سرد، پیچ گوشتی و چراغ قوه را که به صورت حرفه‌ای زیر لباس خود و به پاهایش بسته بود را یافتند.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری محل منتقل شد، اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی درباره دلیل بستن سلاح سرد و سایر ابزارآلات به پاهای خود گفت که دوست داشتم همه در محل من را گانگستر صدا کنند و سردسته یک باند خلافکار شوم که توسط پلیس و در حین سرقت دستگیر شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهم که فردی سابقه دار بود در ادامه بازجویی به ۶ فقره سرقت شامل پنج فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد، تصریح کرد: از جوانان می‌خواهیم تا تحت تأثیر فیلم‌های اکشن به خصوص فیلم‌هایی که جنبه خشونت و به اصطلاح گانگستری هستند، قرار نگیرند و ضمن کنترل رفتار خود آن را مدیریت کنند تا خدای ناکرده عواقب بسیار خطرناک آن دامنگیر آنان نشود.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.