سرهنگ منصور نیت خواه اظهار داشت: مأموران پلیس راه‌آهن استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی ریل قطار در یکی از خطوط راه‌آهن استان توسط عوامل ناشناس برشکاری و مورد سرقت قرار گرفته موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس راه‌آهن استان اصفهان افزود: در این رابطه با به‌کارگیری کلیه امکانات و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محل وقوع سرقت سرانجام اعضای یک باند ۳ نفره که اقدام به برشکاری و سرقت ریل‌های قطار کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سارقان به وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت در حال ترک کردن منطقه بودند گفت: مأموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند؛ سارقان که راه را بر خود بسته دیدند خودرو را رها کرده و به سمت کویر گریختند، اما با سرعت عمل و اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

نیت خواه اضافه کرد: در این عملیات طی بازرسی از خودرو مقدار ۶ تن ریل قطار کشف شده که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس راه‌آهن استان اصفهان بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیرشده همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.