حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سازمان پزشکی قانونی که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهار کرد: مردم مجاهد، شهیدپرور، متدین و انقلابی و تجربه یافته در طول ۴۰ سال از میادین مختلف، جنگ دفاع مقدس، جنگ تحریم، تبلیغات فراوان و گسترده از صدها شبکه ماهواره‌ای و تلویزیونی و بلندگوهای مختلف از چه می‌ترسند؟ ۴۰ سال از این آزمایش رو سفید در آمدند و نه تنها شکست نخوردند پیروزمندانه قدم به جلو برداشتند. با کدام ناو می‌خواهند این مردم را به هراس بیاندازند؟ این مردم روزه دار و صبور و با استقامت با کدام تحریم می‌خواهند از پای در بیاورند. به گفته خودشان می‌خواهند تحریم فلج کننده‌ای را به ایران تحمیل کنند. این مردم زینبی با کدام تهدید و تبلیغ می‌خواهند آنها را بترسانند و ناامید کنند؟

معاون اول قوه قضائیه عنوان کرد: ما با صدای بلند اعلام می‌کنیم خوشحالیم کسانی که با جنگ‌های نیابتی به سراغ منطقه ما آمدند امروز خود به عیان می‌خواهند به میان بیایند البته بعید می‌دانم، از جبهه مقاومت گریزان هستند. غزه تنها یک باریکه در کنار دریا به خود اختصاص داده است و همان اسرائیل و صهیونیست در مقابل آن درمانده است و ناگزیر می‌شود به شرایط تن دهد و آتش بس اعلام می‌کند. آنوقت می‌خواهد با جبهه مقاومت منطقه روبرو شود؟ بسم الله. متوجه باشند با که روبرو هستند. این سینه‌ها آماده روبرو شدن با دشمن اصلی است. مردان بزرگ از اینکه بخواهند با انسان‌های ضعیف روبرو شوند ابا دارند. امروز ایران هماورد خود را قدرت و شیران بزرگ می‌داند.

وی بیان کرد: مردم به این حرف‌ها و تهدیدها توجه نکنند. نیروی هوایی و دریایی و زمینی و نیروی سپاه قدرت طلب و قدرتمند و شهادت طلب سپاه را ببینید. به اختلاف نظرها نگاه نکنید. شیطان بزرگ بداند همه ما در مور دشمن خارجی و شیطان بزرگ در مقابل کشور یک پارچه و یکصدا هستیم. ملت ما در مقابل تهدیدات خارجی می‌ایستد. اگر می‌خواهند این مردم را بشناسند به ۴۰ سال نگاه کنند. شرق و غرب همه توان خود را در ابتدای پیروزی انقلاب برای مقابله با ما به کار گرفتند. شما در آن زمان همه توان خود را به کار گرفتید و این مقابله را امتحان کردید. جنگ خارجی و داخلی تان مگر نبود که با اذناب خود فروخته تان در هر منطقه انفجار ایجاد می‌کردید؟ چه نتیجه‌ای گرفتید؟ مردم ما آب دیده تر شدند. بله شهید بهشتی را گرفتید جوان‌ها را گرفتید و ما تأثر می‌خوریم اما این مردم هم مقاوم‌تر شدند و هم جلو آمدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.