علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، گفت: در آستانه ماه رمضان از خداوند متعال می‌خواهیم بهره وافر از رحمت خویش را بر ملت بزرگوار ایران داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس هفته کارگر را تبریک گفت و افزود: کارگران عزیز و زحمت‌کش، استوانه دفاع ملی اقتصادی در مقابل دشمن فریبکار هستند. بار اصلی تولید و استقلال اقتصادی کشور بر دولت، کارگران و کشاورزانِ فداکار است و گسترش زمینه‌های تولید به ویژه در کارگاه‌های کوچک و متوسط از وظایف جدی اقتصاد کشور است.

وی با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان کشور، گفت: رهبری معظم انقلاب نکات مهمی در جلسه کارگران عزیز و معلمان گرامی در زمینه حفظ اشتغال در کارگاهها و رفع مشکلات تولید و صیانت از جایگاه و منزلت معلم و اجرای همه جانبه سند تحول آموزش و پرورش ایراد کردند. از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌خواهم روی موضوعاتی که ایشان بیان کردند که همگی جزو امور ضروری آموزش و پرورش کشور است، برنامه‌ریزی کنند.

رییس مجلس ادامه داد: به ویژه تاکیدات ایشان در زمینه مهارت‌آموزی و توسعه آن در مدارس و بررسی جامع در موضوع کنکور و حل این معضل و معوقات فرهنگیان عزیز مورد توجه کمیسیون قرار گیرد.

لاریجانی همچنین به کمیسیون‌های صنایع و معادن، کشاورزی و اجتماعی ماموریت دارد تا در زمینه حفظ اشتغال کارگاه‌ها و توسعه اشتغال کوچک و متوسط با کمک دستگاه‌های اجرایی و اتاق‌های بازرگانی و تعاون بررسی‌های لازم را انجام دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.