بررسی‌ها نشان می‌داد جسد متعلق به یک خانم دندانپزشک است که چند روز قبل با خودروی آژانس به قصد رفتن به مطب خانه را ترک کرده است. بدین ترتیب راننده آژانس شناسایی شد و در تحقیقات گفت: زمانیکه خانم دکتر را به مقابل ایستگاه مترو رساندم، وی سوار یک پرشیا سفید رنگ با یک سرنشین آقا شد و من نیز محل را ترک کردم. با توجه به اظهارات راننده آژانس خودرو، کارآگاهان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب مراجعه و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده ایستگاه موفق به شناسایی خودرو پرشیا سفید رنگی شدند که مقتول در حال سوار شدن به آن بود.

مالک خودرو به نام سعید بلافاصله دستگیر شد و در ادامه تحقیقات به قتل اعتراف کرد. وی مدعی شد چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان را به خانم دکتر فروخته و وی نیز تمام پول سهام را پرداخت کرد. اما در زمان انتقال سهام متوجه شدم مشکلی وجود دارد به همین علت از مقتول درخواست زمان کردم با وجود این نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا این‌که صبح روز حادثه خانم دکتر با من تماس گرفت و تهدید کرد که از بنده به اتهام کلاهبرداری شکایت خواهد کرد.روز حادثه با او قرار ملاقات گذاشتم وقتی تهدید کرد من هم عصبانی شدم و دستم را روی گلویش گذاشتم. به خودم که آمدم متوجه شدم که او را کشته ام. بعد جسد را به خارج از شهر انتقال داده و آتش زدم.

با اعتراف متهم جوان به قتل او به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. پس ازتکمیل تحقیقات بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، کیفرخواست مرد جوان را به اتهام قتل صادر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.