یورونیوز گزارش داد، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا شب گذشته اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور به منظور منحرف کردن افکار عمومی از مسائل و مشکلات خود، او را مورد حمله قرار می‌دهد.

رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶ با اشاره به یافته‌های گزارش نهایی رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا یادآور شد که رئیس جمهور فعلی آمریکا جف شسنز، دادستان کل وقت این کشور را برای انجام تحقیقات درباره کلینتون تحت فشار قرار داده است.

کلینتون در ادامه افزود من مستاجر بدون اجاره در مغز ترامپ هستم و می توانم به شما بگویم آنجا اصلا جای خوبی نیست.وزیر خارجه دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا تمرکز رئیس جمهور بر خود را نوعی حمله منحرف کننده دانست.

کلینتون افزود این یکی از روش‌های کلی آن‌ها برای انحراف توجه از داستان واقعی است. داستان واقعی این است که روسیه در انتخابات ما مداخله کرده است و ترامپ مرتکب کارشکنی بر سر اجرای عدالت شده است. این داستان واقعی است.

وزیر خارجه پیشین آمریکا با اشاره به جلسه شهادت ویلیام بار، دادستان کل آمریکا در کمیته قضایی سنا گفت او همانند وکیل مدافع ترامپ عمل می‌کند.

کلینتون همچنین درباره موضوع استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا گفت که بهتر است کنگره ابتدا درباره او تحقیقاتش را انجام دهد و سپس در این باره تصمیم بگیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.