رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتر خود نوشت: گزارش مولر به رغم آن که توسط دموکرات‌ها و افراد متنفر از ترامپ نوشته شده و پول نامحدودی پشت آن بوده (۳۵۰۰۰۰۰۰ دلار)، هیچ آسیبی به من نزد. من هیچ کار اشتباهی نکردم. اگر دموکرات‌های حزب‌گرا بخواهند اقدام به استیضاح کنند، من پیش از همه به دیوان عالی خواهم رفت.

ترامپ اضافه کرد: نه تنها هیچ خیانت و جرم بزرگی از من سر نزده بلکه کلاً هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام. همه جرم‌ها را هیلاری خطاکار، دموکرات‌ها، کمیته ملی حزب دموکرات و افسران کثیف مرتکب شدند و ما مچ آنها را گرفتیم. ما منتظر مولر بودیم و پیروز شدیم و از این رو حالا دموکرات‌ها به کنگره به عنوان آخرین امید نگاه می‌کنند.

او با رد اتهام ارتباط با روسیه در کمپین انتخاباتی خود، مدعی شد که هرگز هیچ رئیس‌جمهوری در آمریکا تا این اندازه شفاف نبوده است.

ترامپ نوشت: میلیون‌ها صفحه سند به دموکرات‌های عصبانی گزارش مولر داده شد و علاوه بر این به همه از جمله مشاور کاخ سفید اجازه دادم شهادت دهند. مجبور نبودم این کار را انجام دهند اما حالا آنها مطالبات بیشتری دارند.

او افزود: کنگره زمانی برای قانون‌گذاری ندارد و آنها می‌خواند پرونده تبانی با روسیه را ادامه دهند؛ پرونده‌ای که من در آن پیروز شده‌ام. آنها باید شروع به تحقیق درباره مجرمانی کنند که برای همه بسیار شناخته شده هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.