زن با حضور در جایگاه متهم گفت: ۱۸ سال از ازدواج ما می گذرد و ما فقط ۶ ماه از هر سال را با هم خوب بودیم و ۳ سال گذشته را نیز کلا از هم جدا بودیم و همسرم تنها در اتاق می خوابید.

زن در خصوص اسیدپاشی(پاشیدن مایع لوله بازکن) به همسرش که باعث سوختگی دست و پای وی و کور شدن یک چشم شوهرش شده بود، منکر این اقدام شد و گفت فرد دیگری این کار را انجام داده است!

قاضی خطاب به متهم گفت: صادقانه رفتار کنید، شما ابتدای دستگیری منکر شده اید و سپس اقرار به جرم کرده اید و بازسازی صحنه جرم و اقاریر شما با نظریه پزشکی قانونی منطبق است.

سپس قاضی با خواندن بخشی از اقرار های متهمه گفت: در پرونده درج شده شما اقرار کرده اید «همسرم ساعت ۱۲ شب به اتاقش رفت تا بخوابد، ساعت ۴ صبح مایع لوله بازکن را با آب رقیق کردم و در سرنگ ریختم، به داخل اتاق رفتم و آن را به سوی همسرم پاشیدم و به سرعت از اتاق خارج شده ام» .

زن در پاسخ گفت: زنی که میخواست اسیدپاشی کند من را تهدید کرد که به صورت بچه هایم اسید می پاشد و من مجبور شدم سکوت کنم!

قاضی ادامه داد: طبق گزارش پلیس و بررسی دوربین های مدار بسته هیچ گونه ترددی به خانه شما ثبت نشده است و اعترافات شما با گزارشات پلیس و پزشکی قانونی منطبق است!

مرد نیز با حضور در جایگاه گفت: من در خواب کامل بودم که از سوزش شدید از خواب پریدم و متوجه اسیدپاشی به خودم شدم.تا کنون ۱۸ بار عمل جراحی فقط روی دستم انجام داده ام و وضعیتم اینگونه است.

قاضی ختم جلسه رسیدگی رای جهت صدور رای صادر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.