سردار "غلامعباس غلامزاده"  گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع دو فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان شهرکرد ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان  پیگیری های جدی و مسئولانه خود را آغاز کردند.

وی به تحقیقات گسترده و تخصصی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اشاره کرد و گفت: پلیس با تحلیل داده های به دست آمده رد پای سه سارق غیر بومی، ساکن  استان های همجوار را در وقوع این جرم کشف کرد.

سردار غلامزاده با اشاره به اخذ نیابت قضائی و هماهنگی های لازم با رده های همتراز در استان هدف گفت: ماموران پس از شناسایی کامل سه متهم و مخفیگاه آنان طی عملیاتی جداگانه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در اظهارات اولیه خود منکر ارتکاب هرگونه جرمی شده بودند گفت: ولی در تحقیقات تکمیلی به دو فقره سرقت مغازه موبایل فروشی شامل ۴۰ دستگاه تلفن همراه در شهرستان شهرکرد اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی به شیوه های خاص، متفاوت و مقطعی این باند در وقوع سرقت ها اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده برابر نظر کارشناسان امر ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از تکمیل پرونده و معرفی مجرمان به مرجع قضائی خبرداد و با هشدار به عموم شهروندان گفت: با تجهیز اماکن و منازل خود به سیستم های ایمنی و رعایت توصیه های پلیس دست فرصت طلبان در این حوزه را کوتاه کنید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.