دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا عصر سه شنبه در نخستین بخش از توییت‌های خود نوشت: شب گذشته بسیاری از طرفداران ترامپ با پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود «مرسی رییس جمهور ترامپ» بیرون از استودیوی شبکه فاکس نیوز در شهر بتلهم ایالت پنسیلوانیا در جریان مصاحبه این شبکه با برنی سندرز دیوانه ایستاده بودند. شکایت اصلی این است که چرا استودیو را تنها با طرفداران برنی سندرز پر کرده بودند و طرفداران ترامپ بیرون از استودیو ایستاده بودند. مشکل شبکه فاکس نیوز چه چیزی است؟

 

پس از آنکه سندرز اخیراً افشا کرد که از مزایای پرفروش‌ترین کتابش یک میلیونر شده است، ترامپ در توییت دیگر خود، ثروت این سناتور را هدف گرفت.

 

رییس جمهور آمریکا نوشت: برنی سندرز و همسرش باید مالیات پیش از روی کار آمدن من درخصوص درآمد ۶۰۰ هزار دلاری‌شان را بپردازند. او همیشه از کاهش بزرگ مالیات شکایت می‌کرد به جز زمان‌هایی که این مساله به نفع‌اش بود. آنها به دلیل روی کار آمدن ترامپ سود کردند، درست مثل بسیاری دیگر از افراد و این اتفاق خوبی است نه بد.

 

رییس جمهور آمریکا همچنین در توییت دیگری پیش‌بینی کرد که سندرز و جو بایدن، معاون سابق رییس جمهور آمریکا که به عنوان نامزدهای پیشتاز در بین کاندیداهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آتی ظاهر شده‌اند، احتمالاً دو فینالیست نهایی برای مبارزه علیه "بهترین اقتصاد در تاریخ کشور آمریکا" خواهند بود.

 

ترامپ نوشت: من معتقدم برنی سندرز دیوانه و جو بایدن خواب آلود به عنوان دو فینالیست نهایی در مقابل بهترین اقتصاد کشورمان و بسیاری دیگر از اتفاق‌های خوب رقابت خواهند کرد. من آماده مبارزه با هر رقیبی هستم، خداوند آنها را بیامرزد.

 

این انتقادات ترامپ در حالی مطرح شد که جدیدترین نظرسنجی پایگاه انرسون نشان می‌دهد که برنی سندرز پیشتاز رقابت‌هاست به طوری که سندرز با کسب ۲۹ درصد از آرای شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در جایگاه نخست و بایدن در جایگاه دوم قرار گرفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.