پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد در دیداری سخت و حساس با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سایپا عبور کند. سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: متأسفانه هیأت مدیره ما به جای این که صبح روز بازی به بازیکنان روحیه بدهد، روحیه بازیکنان را خراب و کار را سخت می‌کند. ما مشکلات زیادی داریم. هزینه‌هایی که تیم‌های دیگر می‌کنند و کارهای که تیم‌های دیگر می‌کنند را نگاه کنید. اگر حرفی نمی‌زنیم فکر نکنند که ما نمی‌توانیم صحبت کنیم. این وضعیتی است که برای ما به وجود آوردند.

حسینی گفت: شرایط ما خیلی حساس است ولی فقط هواداران را داریم. امیدوارم هیأت مدیره کارش را بهتر انجام دهد، به بازیکنان روحیه بده د و آن‌ها را عصبی نکند. ما همه کار می‌کنیم که هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره اثر این مشکلات روی برانکو گفت: من به این مسائل نمی‌توانم ورود کنم اما متأسفانه حرف‌هایی که زده می‌شود و کارهایی که تیم‌های دیگر انجام می‌دهند روی کمیته اخلاق و انضباطی و داوران تأثیر گذاشته و متأسفانه هیأت مدیره ما کاری نمی‌کند و فقط صحبت‌های منفی انجام می‌دهد.

حسینی در پایان بیان کرد: بازیکنان هر سه روز یک بازی می‌کنند. می‌گویند وقتی می‌برید از خستگی حرف نزنید ولی ما امروز بردیم و خسته‌ایم. پس‌فردا باید به اصفهان برویم و بعد از آن هم با الاهلی بازی کنیم. پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط با ۱۰ بازیکن، نیم‌فصل اول را تمام کرد و الان خیلی اذیت می‌شود ولی هیچ‌کدام از کمیته‌ها نمی‌توانند کاری برای پرسپولیس انجام دهند. حالا این که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند را نمی‌دانم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.