به گزارش دنیای اقتصاد، دلار امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و در صرافی‌ها به ۱۳,۵۹۷ (سیزده هزار و پانصد و نود و هفت ) تومان رسید،.قیمت طلا نیز امروز روند نزولی پیدا کرد و قیمت سکه بهار آزادی بدون تغییر باقی ماند.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۱/۲۴

قیمت اونس طلا امروز

در بازار امروز هر اونس طلا نسبت به روز قبل ، با ۲.۴۶ دلار کاهش، ۱,۲۹۱ (یک هزار و دویست و نود و یک ) دلار نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۳۰,۶۰۰ (چهارصد و سی هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش ۲.۷۱ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

همچنین هر گرم طلا ۲۴ عیار با کاهش ۲.۷۳ درصدی نسبت به دو روز پیش، ۵۷۴,۱۰۰ (پانصد و هفتاد و چهار هزار و یکصد ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ طلای 18 عیار / 740

طلای 18 عیار / 740 امروز با کاهش ۲.۷۳ درصدی، از ۴۳۶,۴۰۰ (چهارصد و سی و شش هزار و چهارصد ) تومان به ۴۲۴,۸۰۰ (چهارصد و بیست و چهار هزار و هشتصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا

هر مثقال طلا، امروز به ۱,۸۶۵,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و شصت و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش ۲.۶۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها

دلار امروز در صرافی‌ها با کاهش ۰.۹۸ درصدی، از ۱۳,۷۳۱ (سیزده هزار و هفتصد و سی و یک ) تومان به ۱۳,۵۹۷ (سیزده هزار و پانصد و نود و هفت ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به 13,720 (سیزده هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش 1.67 درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو

در بازار امروز یورو نسبت به دو روز پیش، با ۱۵۱ تومان کاهش، ۱۵,۳۹۶ (پانزده هزار و سیصد و نود و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۱.۱۸ درصدی، از ۱۷,۹۸۷ (هفده هزار و نهصد و هشتاد و هفت ) تومان به ۱۷,۷۷۶ (هفده هزار و هفتصد و هفتاد و شش ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۷۰۰ (سه هزار و هفتصد ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۵۶ (دو هزار و سیصد و پنجاه و شش ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۱۹۷ (ده هزار و یکصد و نود و هفت ) تومان، دلار استرالیا ۹,۷۴۷ (نه هزار و هفتصد و چهل و هفت ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۳۰۵ (سه هزار و سیصد و پنج ) تومان، بات تایلند ۴۲۸ (چهارصد و بیست و هشت ) تومان، منات آذربایجان ۷,۸۷۵ (هفت هزار و هشتصد و هفتاد و پنج ) تومان، درام ارمنستان ۲۸ (بیست و هشت ) تومان و لاری گرجستان ۵,۰۲۴ (پنج هزار و بیست و چهار ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی امروز بدون تغییر صفر درصدی، از ۴,۵۴۸,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و چهل و هشت هزار) تومان به ۴,۵۴۸,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و چهل و هشت هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به 4,760,000 (چهار میلیون و هفتصد و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش 1.47 درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

همچنین سکه امامی با کاهش ۰.۵۲ درصدی نسبت به دو روز پیش، ۴,۷۵۱,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و پنجاه و یک هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ نیم سکه

در بازار امروز نیم سکه نسبت به دو روز پیش، با ۳۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۶۴۹,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و چهل و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه، امروز به ۱,۷۱۹,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و نوزده هزار) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش ۱.۱۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۹۲۹,۰۰۰ (نهصد و بیست و نه هزار) تومان قیمت خورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.