به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت دلار در صرافی‌ها امروز کاهش یافت و به ۱۳,۷۳۱ (سیزده هزار و هفتصد و سی و یک ) تومان رسید، سکه بهار آزادی و امامی نیز افت قیمت را تجربه کردند و در مقابل طلا افزایش قیمت داشت.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۱/۲۲

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۳۰۵ (یک هزار و سیصد و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰ تومان افزایش، ۴۴۲,۳۰۰ (چهارصد و چهل و دو هزار و سیصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۵۸۹,۸۰۰ (پانصد و هشتاد و نه هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

قیمت طلای 18 عیار / 740 امروز

همچنین طلای 18 عیار / 740 با افزایش ۰.۰۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳۶,۴۰۰ (چهارصد و سی و شش هزار و چهارصد ) تومان معامله شد.

قیمت مثقال طلا امروز

هر مثقال طلا، امروز به ۱,۹۱۵,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پانزده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها

دلار، امروز در صرافی‌ها به ۱۳,۷۳۱ (سیزده هزار و هفتصد و سی و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار تهران امروز با افزایش ۰.۳۵ درصدی، از ۱۳,۹۰۰ (سیزده هزار و نهصد ) تومان به ۱۳,۹۵۰ (سیزده هزار و نهصد و پنجاه ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو

در بازار امروز یورو نسبت به روز قبل ، با شش تومان افزایش، ۱۵,۵۴۷ (پانزده هزار و پانصد و چهل و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۰.۰۵ درصدی، از ۱۷,۹۷۷ (هفده هزار و نهصد و هفتاد و هفت ) تومان به ۱۷,۹۸۷ (هفده هزار و نهصد و هشتاد و هفت ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۷۴۱ (سه هزار و هفتصد و چهل و یک ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۰۳ (دو هزار و چهارصد و سه ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۲۸۹ (ده هزار و دویست و هشتاد و نه ) تومان، دلار استرالیا ۹,۸۳۷ (نه هزار و هشتصد و سی و هفت ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۳۴۲ (سه هزار و سیصد و چهل و دو ) تومان، منات آذربایجان ۸,۰۸۲ (هشت هزار و هشتاد و دو ) تومان و لاری گرجستان ۵,۰۷۰ (پنج هزار و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی، امروز به ۴,۵۴۸,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و چهل و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۸۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی امروز با کاهش ۱.۴۲ درصدی، از ۴,۸۴۴,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و چهل و چهار هزار) تومان به ۴,۷۷۶,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و هفتاد و شش هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ نیم سکه

همچنین نیم سکه با کاهش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۶۷۹,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و هفتاد و نه هزار) تومان معامله شد.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه در بازار داخلی هم ۱,۷۳۹,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و سی و نه هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه گرمی

امروز هر سکه گرمی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است و به ۹۴۹,۰۰۰ (نهصد و چهل و نه هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به 4,795,000 (چهار میلیون و هفتصد و نود و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 1.6 درصدی داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.