محمدرضا بادامچی، عضو مجمع نمایندگان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، گفت‌: شب گذشته رییس و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان تهران با حضور در محل فرماندهی سپاه تهران بزرگ با فرمانده سپاه تهران بزرگ دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی افزود: این دیدار همزمان با ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی از سوی آمریکا شد که ما در این جلسه ضمن تبریک روز "پاسدار" همبستگی مان را با سپاه تهران اعلام کردیم.

بادامچی افزود: همچنین در این جلسه توضیحاتی درباره دو طرح مجلس شورای اسلامی جهت اقدام مقابله به مثل با آمریکا ارائه شد و تاکید کردیم که ما از سپاه حمایت قاطع داشته و همبستگی خود را اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه و با اشاره به حضور سپاه در مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: سپاه تهران از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته در مناطق سیل زده حضور داشت که شب گذشته (سه‌شنبه) از مناطق بازگشته بودند که ما از زحمات آنها برای کمک به سیل زدگان قدردانی کردیم.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌ که در این جلسه درباره مسائل جاری بحث و گفت‌وگو صورت گرفت. این که سپاه تهران اعلام کرد که در موضوع آسیب های اجتماعی ورود کرده است و پایگاهی را تشکیل داده که در آن معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.