در این پیام توییتری که ترامپ روز گذشته(شنبه) منتشر کرد، آمده است: «هنوز گزارش مولر را نخوانده ام هرچند کاملا حق چنین کاری را دارم. تنها نتایج آن را می دانم. مهمترین نتیجه آن هم این است که تبانی ای روی نداده است.»

وی در بخش دیگری از این توییت نوشت: «۱۳ دمکرات متنفر از ترامپ (که بعدها تعدادشان به ۱۸ نفر رسید)، با وجود دو سال وقت و ۳۰ میلیون دلار (بودجه) نتوانستند مدرکی دال بر تبانی یا ممانعت از اجرای عدالت، پیدا کنند.»

ترامپ در ادامه توئیت خود با تکرار اظهارات &#۳۹;فرانک لانتز&#۳۹; از استراتژیست های ارشد جمهوریخواه در این باره نوشت: «کافیست. برای آمریکا کافیست. چه دستاوردی داشته اید؟ مردم خسته اند.»

رابرت مولر بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در آمریکا، در روزهای پایانی ماه مارس (فروردین ماه) گزارش ۴۰۰ صفحه ای خود را در این باره برای &#۳۹;ویلیام بار&#۳۹; دادستان کل آمریکا فرستاد.

بار پس از دریافت این گزارش طی نامه ای نتایج کلی آن را با نمایندگان کنگره آمریکا به اشتراک گذاشت.

در این نامه آمده بود که &#۳۹;بازرس ویژه در تحقیقات خود به مدرکی دال بر تبانی تیم انتخاباتی ترامپ یا افراد مرتبط با آن با روسیه در تلاش های خود برای اثرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، دست نیافته است.&#۳۹;

گزارش اصلی هنوز منتشر نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.