به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز یافت، اما قیمت طلای ۱۸ عیار پایین آمد.

قیمت طلا، سکه و دلار

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

قیمت دلار در بازار امروز تهران، مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، به طوری که دلار در بازار امروز تهران، که 2 روز پیش تا 13,420 (سیزده هزار و چهارصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه 10 فروردین 1398 مصادف با 30 مارچ 2019 - با کاهش 0.22 درصدی به 13,390 (سیزده هزار و سیصد و نود ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در صرافی

قیمت دلار در صرافی مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که ۲ روز پیش تا ۱۳,۱۸۹ (سیزده هزار و یکصد و هشتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۳۰ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۱۳,۲۰۳ (سیزده هزار و دویست و سه ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۳,۲۰۳ ۱۴ ۰.۱ درصدی امروز
۱۳,۱۸۹ ۲۴۷ ۱.۸۷ درصدی ۲ روز پیش
۱۲,۹۴۲ ۲ ۰.۰۱ درصدی ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

قیمت یورو

قیمت یورو امروز با کاهش ۰.۰۲ درصدی، از ۱۵,۱۹۵ (پانزده هزار و یکصد و نود و پنج ) تومان به ۱۵,۱۹۱ (پانزده هزار و یکصد و نود و یک ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۵,۱۹۱ ۴ ۰.۰۲ درصدی امروز
۱۵,۱۹۵ ۲۳۶ ۱.۵۵ درصدی ۲ روز پیش
۱۴,۹۵۹ ۳ ۰.۰۲ درصدی ۳ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

قیمت سایر ارزها

قیمت پوند با کاهش ۰.۹۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۷,۱۷۹ (هفده هزار و یکصد و هفتاد و نه ) تومان شد.

قیمت درهم امارات ۳,۵۹۴ (سه هزار و پانصد و نود و چهار) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۶۶ (دو هزار و سیصد و شصت و شش) تومان، رینگیت مالزی ۳,۲۳۵ (سه هزار و دویست و سی و پنج ) تومان، منات آذربایجان، ۷,۷۶۴ (هفت هزار و هفتصد و شصت و چهار ) تومان و لاری گرجستان ۴,۸۸۸ (چهار هزار و هشتصد و هشتاد و هشت ) تومان شد.

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۲۸۷ (یک هزار و دویست و هشتاد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۳۰ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۳۶ درصدی به ۱,۲۹۲ (یک هزار و دویست و نود و دو ) دلار رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۲۹۲ ۵ ۰.۳۶ درصدی امروز
۱,۲۸۷ ۲۱ ۱.۶۳ درصدی روز قبل
۱,۳۰۹ ۹ ۰.۶۸ درصدی ۲ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۳۱,۳۰۰ (چهارصد و سی و یک هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۳۷ درصدی داشت، هر گرم طلا ۲۴ عیار هم امروز با کاهش ۰.۳۸ درصدی، از ۵۷۷,۲۰۰ (پانصد و هفتاد و هفت هزار و دویست ) تومان به ۵۷۵,۰۰۰ (پانصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که سکه امامی که ۳ روز پیش تا ۴,۶۸۴,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هشتاد و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۳۰ مارچ ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۴۹ درصدی به ۴,۶۶۱,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و شصت و یک هزار) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا

هر مثقال طلا با کاهش ۰.۲۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۸۷۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار) تومان شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.