محمودرضا حقی فام در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که سه شهر گنبد، آق‌قلا و گمیشان در منطقه شمال گلستان دچار سیلاب شده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر آبگرفتگی در شهر آق‌قلا بسیار زیاد است و در برخی از مناطق به دو متر نیز می‌رسد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: به دلیل این که این مناطق حالت صحرایی دارد، خالی کردن آب از این نقاط بسیار دشوار است که مسئولیت این بخش به ارگان‌های دیگر مربوط می‌شود، اما در حوزه برق باید این را بگویم که در حال حاضر آمادگی کامل برای وصل مجدد برق در این مناطق وجود دارد.

سخنگوی صنعت برق کشور با تاکید بر این مساله تا زمانی که مجوز وصل برق داده نشود، نمی‌توانیم برق این مناطق را وصل کنیم، در این باره ابراز کرد: در حال‌ حاضر منتظر خروج آب، لوله کشی مناطق و عبور سیلاب هستیم و پس از اخذ مجوز برق این مناطق در سریع‌ترین زمان ممکن وصل خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت شبکه گفت‌: در حال حاضر آسیب گسترده‌ای به شبکه برق کشور وارد نشده و فقط این آسیب‌ها جزئی است که در نهایت یک نصفه روز این مشکلات بر طرف خواهد شد.

حقی فام در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر خدمات، امکانات و نیرو در حوزه صنعت برق وجود ندارد و آمادگی کامل برای برق رسانی را داریم و برای این منظور نیز از امکانات ارتش استفاده کرده‌ایم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.