جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس که در خط حمله سرخپوشان و چند تیم دیگر از جمله سپاهان و تراکتورسازی نیز سابقه بازی دارد، در موررد شرایط این روزهای لیگ گفت: «برد تراکتورسازی برابر پدیده که یکی از مدعیان قهرمانی بود، کار را برای همه مدعیان سخت کرد. از این به بعد، بازی ها جذاب خواهد شد و هر تیمی که امتیاز بدهد، باید قید قهرمانی را هم بزند. مثلا پدیده کار سختی برای بازگشت به جمع مدعیان دارد.»

کاظمیان همچنین اضافه کرد: «پرسپولیس در چند بازی اخیر نتوانست به اندازه کافی موفق باشد و آنها فقط یک برد خانگی را رقم زدند. فکر می کنم زمان آن رسیده که برانکو تغییر سیستم بدهد. البته اشتباهات داوری و فشردگی رقابت ها علیه پرسپولیس بوده ولی دست پرسپولیس هم برای حریفان رو شده و آنها به راحتی می توانند این تیم را آنالیز کنند. در چنین شرایطی، یک مربی باهوش مثل برانکو باید بتواند شرایط را تغییر داده و به قول ما فوتبالی ها، به رقبای خود رودست بزند. اتفاقا پرسپولیس ابزار این کار را نیز دارد و برانکو می تواند با چند جابجایی ساده در ترکیب اصلی تیم خود، پرسپولیس را با شکل و شمایلی دیگر به میدان بفرستد.»

او در نهایت گفت: «واقعا حدس زدن قهرمان این فصل دشوار شده و فکر می کنم هفته های جذابی پیش روی اهالی فوتبال باشد. استقلال و تراکتورسازی در نیم فصل دوم به جمع مدعیان اضافه شدند ولی کار برای پدیده سخت تر است. به هر حال این هفته ها از لیگ خیلی حساس و جذاب شده است.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.