دیدار وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی امید، امروز بعدازظهر در سالن پک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حمید استیلی سخنانی به میان آورد و اظهار کرد: تا اینجای کار سعی شده که تیم ملی امید با تیم‌های باشگاهی تعامل خوبی داشته باشد. از وزیر ورزش درخواست دارم که خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد. تنها مساله‌ای که وجود دارد این است که شارژ مالی بازیکنان انجام شود البته بازیکنان طوری تربیت شده‌اند که این خواسته‌ها را نداشته باشند اما این انگیزه خوبی برای بازیکنان است.

در ادامه زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید مقابل سلطانی فر اظهار کرد: افتخار بزرگی است که بعد از ۴۴ سال قرار است تا عزم خود را جزم کنیم تا به المپیک راه پیدا کنیم. از حمایت‌های آقای استیلی تشکر می‌کنم که تا اینجای کار همراه ما بودند. امیدوارم بتوانیم اتحاد خوبی ایجاد کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. چون می‌دانیم از این بستر مهدوی‌کیاها و دایی‌ها بیرون آمدند.

او در ادامه اظهار کرد: من شاید تابعه کشور دیگری باشم اما دوست دارم که این جوانان بتوانند موفق شوند و به المپیک راه پیدا کنند. یک مقدار محدودیت مالی وجود دارد اما اولویت ما موفقیت است و این مساله می‌تواند انگیزه خوبی در ادامه راه برای ما باشد.

در ادامه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گزارش کاری به وزیر ورزش و جوانان ارائه داد و برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سلطانی‌فر گفت: سال ۹۷ سال بسیار خوبی برای جامعه ورزش بود. از جام جهانی گرفته تا بازی‌های آسیایی و جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا. جامعه ورزش در سال ۹۷ تلاش کردند تا اتفاقات خوبی بیفتد. اولین رقابت ما در سال ۹۸ بازی‌های تیم ملی امید است و امیدوارم با ارائه بازی خوب در تهران، بتوانیم در دی‌ماه در تایلند موفق شویم جواز حضور در المپیک را کسب کنیم. مسائل و مشکلات گفته شده را هم با هماهنگی آقای تاج پیگیری خواهیم کرد تا مشکلی پیش نیاید. برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که سرافرازی شما را در ششم فروردین شاهد باشیم.

وزیر وزرش در پایان گفت: برای اول شدن تیم ملی امید در بازی‌های مرحله گروهی، پاداش جداگانه‌ای در نظر خواهد گرفت.

در پایان مراسم برخورد نامناسب حراست با خبرنگاران باعث بحث و جدلی کوتاهی میان آن‌ها شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.