آرش میراسماعیلی پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون جودو گفت: امروز روز بزرگی بود و از اینکه مورد لطف اعضای مجمع قرار گرفتم خدا را شکر می‌کنم. باید همه در کنار همدیگر برای اعتلای نام جودو تلاش کنیم. همه دیدند اخلاق مداری را رعایت کردم و از این به بعد هم رعایت می‌کنم.

وی درباره استعفای منصوری از هدایت تیم ملی گفت: فروردین ماه مسابقات قهرمانی آسیا را داریم و طبیعتاً باید دوستان بمانند و به کار ادامه بدهند. بنده به عنوان خدمتگزار از همه می‌خواهم بمانند و کار کنند. هر کسی می توانسته از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کند و همه چیز دیگر تمام شده است. حامی این دوستان هستم و امیدوارم بمانند و کار کنند. سعی می‌کنم در اولین فرصت او را ببینم تا تصمیم گیری کنیم.

وی درباره اختلافات با برخی قهرمانان گفت: بحث اختلاف نیست و هر عزیزی می‌تواند به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهد. خودم قهرمان بودم و بخوبی آن را درک می‌کنم و از آن‌ها حمایت ویژه خواهم کرد.

وی درباره استعفای رودکی مدیر تیم‌های ملی نیز گفت: ای کاش دوستان اجازه بدهند نشستی برگزار کنیم بعد تصمیم بگیرند. دوستان عجله نکنند و ابتدا صحبت‌های من را بشنوند. اینکه بخواهیم از روز اول برای فدراسیون حاشیه درست کنیم به صلاح نیست. جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و ان‌شاءالله حرف‌های همدیگر را بشنویم و بعد تصمیم گیری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.