مدیرکل مدیریت بحران مازندران روز این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به پیش بینی هواشناسی استان ، با نفوذ سامانه سرد و بارشی از امشب کاهش محسوس دما و بارندگی را شاهد خواهیم بود . 

علی اصغر احمدی افزود : دمای هوا طی ساعات آینده تا هشت درجه سانتی گراد در برخی نقاط استان کاهش می یابد و از صبح جمعه هم دریای خزر مواج می شود.

وی گفت: ارتفاعات و مناطق کوهستانی مازندران طی امشب و فردا شاهد بارش برف خواهد بود که با مه گرفتگی همراه می شود لذا با توجه به این شرایط جوی کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد در محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست . 

احمدی با اشاره به این که چنین شرایط جوی برای مردم مازندران عادی است ، هشدار داد : اما با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال و احتمال حضور مسافران ، از آنان می خواهیم تا نکات ایمنی را رعایت کنند . 

وی افزود : مسافران و مردم در این مدت از ماهیگیری و قایقرانی و هرگونه فعالیت های دریایی در هنگام مواج بودن دریا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از مسافران خواست تا هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان بخصوص در هنگام شب و بارندگی، ضمن رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات از مسیر، طی طریق کنند.

احمدی به تمامی دستگاههای اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی هم توصیه کرد ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم را جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمت رسانی داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.