سردار اسماعیل قاآنی در یادواره ۸۵ شهید محله تولید داروی قم در مسجد ولیعصر (عج)این شهر اظهار داشت: درجریان مبارزه هر چه قدر رقیب قدرتمند باشد، هماوردی کردن با او و شکست دادن آن لذت بخش تر است. امروز آمریکاییها با آنکه خود را ابرقدرت جهان می دانند در برابر نظام توان انجام هیچ کاری را ندارند و فقط نعره می کشند.

وی این اقتدار و عزت را بیش از هر چیز ناشی از حرکت بر مدار دین، خدا، رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: عربستان هر روز چندین میلیون بشکه نفت را در حلقوم آمریکاییها می ریزد، و گاو شیرده آنها محسوب می شود، و تا روزی که شیر دارد آن را دوشیده پس از تمام شدن شیرش نیز او را از بین می برند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس خاطرنشان کرد: مسئولان کشور در صورتی که درپای میز مذاکره مطابق سبک و سیاق شهدا تکلیف مدارانه عمل کنند، به طور حتم موفق خواهند شد.

وی همچنین حرکت در مسیر ولایت را امتداد راه شهیدان توصیف کرد و افزود: اگر سبک زندگی و سیره شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، بر همه مشکلات فائق می آییم. روزی که نخستین کشتی حامل کمک های بشر دوستانه ایران عازم یمن شد، همه در دنیا بسیج شدند و سایه به سایه کشتی ما آمدند تا جلوی آن را بگیرند ولی موفق نشدند.

سردار قاآنی همچنین خاطرنشان کرد: دشمن طی هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد ولی هر چه تلاش کرد نتوانست چگونه جنگیدن را تحمیل کند.ما بر مبنای آموزه های حضرت امام (ره) جنگیدیم و امروز نیز بر اساس آنچه که رهبر معظم انقلاب تعریف کردند با عزت جلو می رویم.

وی گفت: آمریکایی ها در برابر مقاومت ملت ایران درمانده شده و هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا به صراحت اذعان کرد که جمهوری اسلامی تنها مشکل ما در جهان است و هر کجای دنیا می رویم فقط این کشور را می بینیم. اکنون اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی به همه نقاط جهان نفوذ پیدا کرده واین هنر انقلاب اسلامی می باشد که بواسطه قرار گرفتن زیر چتر ولایت حاصل شده است.

جانشین سپاه قدس گفت: هیچ کدام ما کاره ای نبودیم و آن کسی که ما را دراین مسیر درست قرار داده به جز ولایت نبوده است، و اگر می خواهیم زندگی با عزت داشته باشیم، زیر پرچم ولایت بودن را نباید فراموش کنیم. هرکس و هر قشری چه با نام خدا و یا ادبیات غیر دینی و سکولار با ما سخن بگوید، اگر ته حرفش این بود که ما را با ولایت فاصله دهد دانسته یا نادانسته اشتباه می کند.

در سال های گذشته بارها اقتدار و تیزبینی ما به دشمن ثابت شده است

ایرنا نوشت:

دریادار علیرضا تنگسیری بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران از تنگه هرمز تا دهانه فاو در خلیج فارس مسئولیت صیانت از مرزهای آبی کشور را برعهده دارد و تاکنون با اقتدار کامل و چشمی تیزبین در این منطقه به انجام ماموریت های خود پرداخته است. نیروی دریایی سپاه همچنین در دریای عمان نیز در کنار برادران ارتش جمهوری اسلامی با همدلی تمام حضور داشته و در جاسک و چابهار نیز مسئولیت های سنگینی را عهده دار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه در جزایر سوق الجیشی استان هرمزگان نیز حضوری فعال داشته و تمامی ترددهای روزمره را رصد می کند. حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس با تکیه بر تجهیزات مدرن و پیشرفته سد محکمی برابر دشمنان است و در سال های گذشته بارها این اقتدار و تیزبینی به دشمن ثابت شده است. 

دریادار تنگسیری همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از رسالت های بزرگ برشمرد و گفت: گردان جعفر طیار در بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای را ایفا کرد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این گردان کمترین کاری است که می توانیم در جبران رشادت های این بزرگ مردان انجام دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.