صبح ۱۹ تیر ۸۴ شهروندان در تماس با نیروهای انتظامی از کشف جسد دختر جوانی که روسری دور گردنش پیچیده شده و آثار وارد آمدن ضرباتی با جسم سخت بر سر وی نمایان بود، در زمین‌های کشاورزی حاشیه جاده سرخس -مشهد خبر دادند که پس از بررسی هیچ‌گونه مدارک هویتی و شناسایی از مقتول به دست نیامد.

پس از بررسی دقیق هویت وی توسط پلیس مشخص شد دختر ۱۹ ساله دارای دو فقره سابقه روابط نامشروع است بنابراین کارآگاهان به آدرس موجود در پرونده رفتند اما در اطراف روستای کنه‌بیست مشهد نیز کسی خانواده ای به نام «ر» را نمی‌شناخت.

پس از گذشت ۱۳ سال مجدد پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت. سوال این بود که چرا در طول ۱۳ سال گذشته هیچ‌وقت ماجرای گم‌شدن وی را به پلیس گزارش نکرده‌اند؟ پس احتمالا اعضای خانواده وی در مرگ او دخیل هستند.

با گمانه زنی کاراگاهان پلیس یکی از برادران مقتول که «مجید – ر» نام دارد دستگیر شد.

مجید پس از اینکه از اینکه متوجه شد کارآگاهان از همه چیز باخبر هستند لب به سخن گشود و گفت: خواهرم با افراد متعددی ارتباط داشت و آبروی ما را برده بود. او حتی با یکی از همکارانم نیز ارتباط داشت تا اینکه به پیشنهاد همکار سنگ‌کارم او را سوار موتورسیکلت کردیم و به سمت مهدی‌آباد به راه افتادیم.

وی در ادامه اعتراف خود افزود: آنجا من روسری را دور گردنش پیچیدم و محکم می‌کشیدم که در همین حال دوستم سنگ بزرگی را بر سرش کوبید و خواهرم جان سپرد و بعد هم جسد او را در همان منطقه انداختیم. وقتی مدتی از خواهرم بی‌خبر ماندیم پدر و مادرم گفتند خوب بود او گم شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.