در متن پیام آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم، دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه ‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند.

ایشان ادامه دادند: در حمله‌ی تروریست های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند، ارتباط عاملان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرا منطقه مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک میگویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت میکنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.

 عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

دراین حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولادشهر یک شهید، نجف آباد ۲ شهید، شهرضا ۲ شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم ۲ شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی از لشکر ۱۴ امام حسین (ع ) و متعلق به ۱۴ شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.