مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به هر طریقی که بود، توانست در این هفته تراکتورسازی پرستاره را متوقف کند. او که از این اتفاق در دومین حضورش روی نیمکت نساجی خوشحال به نظر می رسید،گفت: «تمام تمرکز ما این بود که توانایی فنی تیم را بالا ببریم. البته شرایط سختی داریم چون در نقل و انتقالات نتوانستیم به اندازه کافی موفق باشیم ولی به هر حال دنبال آن هستیم که وضعیت را نسبت به گذشته تغییر بدهیم. همین بازی با تراکتورسازی ثابت کرد نساجی فوتبال مدرن را نشان می دهد و دنبال چیزی فراتر از فوتبال معمولی است.»

جلالی اضافه کرد: «آن چه که دل من و بازیکنان را گرم کرد، حمایت بی نظیر هواداران بود. آنها حتی یک دقیقه هم آرام نبودند و با تمام وجودشان تیم را تشویق می کردند. بازیکنان نساجی هم بابت همین تشویق ها بود که انرژی گرفتند و در شرایطی که تیم پرستاره ای مثل تراکتورسازی مقابل مان بود و با یک گل هم عقب افتادیم اما توانستند با عملکردی درخشان، بازی را به تساوی بکشانند. اگر کمی خوش شانس بودیم و بازیکنانم ضربه آخر را بهتر شلیک می کردند، قطعا نتیجه فرق می کرد و با ۳ امتیاز کامل از زمین خارج می شدیم.»

سرمربی نساجی در نهایت در خصوص آینده این تیم گفت: «شک نکنید که نساجی می تواند خودش را برای کسب امتیازات بیشتر در آینده آماده کند. ما تازه روی نیمکت نساجی آمدیم و در همین مدت کوتاه هم می توانید یکسری تغییرات در مدل کار بازیکنان را ببینید. بازیکنانم نیاز به اعتماد به نفس بیشتر و دقت و تمرکز دارند تا اولین پیروزی را کسب کنند. مطمئن باشید بعد از رقم خوردن اولین برد، همه چیز تغییر خواهد کرد و نساجی راهش را پیدا می کند. من به این تیم واقعا امیدوارم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.