در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند و سرخپوشان پایتخت در صدد هستند تا با کسب پیروزی همچنان به صدرنشینی شان ادامه دهند و از سویی دیگر شاگردان قطبی اگر به پیروزی برسند، می توانند صعود یک پله ای را بدست آورند.

شاگردان برانکو درحالی قرار است با فولاد دیدار کنند که حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و شجاع خلیل زاده محروم است، اما مصدومیت محسن ربیع خواه بهبود یافته و با صلاحدید کادرفنی می تواند در ترکیب ثابت بازی کند که با توجه به حضور کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی، کمی بعید به نظر می رسد.

همچنین مهدی ترابی نیز با پشت سر گذاشتن محرومیتش در دیدار با فولاد آماده بازی است و در ترکیب اصلی نیز قرار می گیرد تا با علی علیپور زوج خط حمله سرخپوشان را تشکیل دهند. البته ماریو بودیمیر نیز که در دیدار با شاگردان گل محمدی از ناحیه سر دچار شکستگی شد و به بیمارستان رفت، در فهرست بازی مقابل فولاد قرار می گرد و به اهواز می رود اما احتمال کمی دارد تا مقابل شاگردان قطبی قرار بگیرد. 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان در این باره می گوید: باید بگویم با ضربه‌ای که به سر او در بازی با پدیده برخورد کرد، فعلا نمی‌توانیم روی این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی حساب کنیم، اما در لیست بازی خواهد بود.

پرسپولیسی ها با کسب ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارند و سپاهان اصفهان ( ۳۲ )، پدیده مشهد ( ۳۱ )، تراکتورسازی تبریز ( ۲۹) و استقلال تهران ( ۲۸ )در رده های دوم تا پنجم جدول هستند. دیدار این ۲ تیم یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.