همان موقع اعلام شد زمان برگزاری اولین بازی رسمی دراین استادیوم نیم‌فصل دوم و هنگام اولین بازی خانگی فولاد خوزستان که ۲۱ بهمن ماه مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود خواهد بود. سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز که درحاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه فولاد آره‌نا حضور داشت این موضوع را تایید و تاکید کرده بود این استادیوم در بازی با پرسپولیس افتتاح رسمی خواهد شد. اما در روزهای اخیراخباری از خوزستان مخابره می‌شود که برگزاری این بازی در این استادیوم را با تردید همراه کرده است. به گفته مسوولان فوتبال این استان هنوز پارکینگ‌های فولاد آره نا آماده نیست و دراین شرایط شورای تامین استان اجازه برگزاری بازی درفولاد آره‌نا را نمی‌دهد.  درهمین حال «ایسنا» با توجه به شرایطی که به‌وجود آمده فرضیه «افتتاح صوری» این استادیوم را مطرح کرده است، چراکه علاوه برآماده نبودن پارکینگ‌های این ورزشگاه می‌توان به وضعیت نه‌چندان مناسب چمن آن نیز اشاره کرد که طی ماه‌های اخیر دو بار کاشته شده است.

دیروز نیز مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از مخالفت این اداره‌کل نسبت به برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد؛ بر این اساس فولادی‌ها باید در ورزشگاه اختصاصی خود از شاگردان برانکو پذیرایی کنند که با توجه به آماده نبودن پارکینگ این ورزشگاه، فولاد باید زمین دوم خود را برای انجام این مسابقه معرفی کند و از آنجا که ورزشگاه تختی اهواز هم شرایط میزبانی ازاین بازی مهم را ندارد، پس شاگردان قطبی باید در آبادان یا شهرستانی دیگر به مصاف پرسپولیس بروند، شرایطی که اصلا به نفع این تیم نخواهد بود.حال این سوال مهم مطرح می‌شود که آیا افتتاح ورزشگاه فولاد آره‌نا آن هم با حضور آن همه مسوول مهم کشوری در اهواز، صوری بود؟ موردی که اگربه اثبات برسد، توهین به هوادارانی است که تماشای بازی‌های تیم مورد علاقه‌شان از این ورزشگاه، کمترین حق آنها است.

سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره محل میزبانی فولاد از پرسپولیس می‌گوید: «با توجه به مشکل روشنایی ورزشگاه غدیر، این ورزشگاه نمی‌تواند میزبان بازی فولاد - پرسپولیس باشد. مطابق قانون باشگاه فولاد موظف است یک ورزشگاه دیگر به ما معرفی کند. چون ورزشگاه تختی هم این شرایط را ندارد آنها باید یکی از ورزشگاه‌های شهرهایی مثل مسجد سلیمان یا آبادان را معرفی کنند. در غیر این‌صورت ما خودمان محل برگزاری این بازی را مشخص می‌کنیم.»