علیرضا مرزبانسرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز حضور پیدا کرد و صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*این بردی که تراکتورسازی داشت می‌توانست دو سه گل در نیمه اول هم بزند ضمن اینکه نیمه دوم هم می‌توانستیم گلهای بیشتری را بخوریم.

*ما مشکلات زیادی داریم پولی در اختیارمان نیست که به بازیکنان بدهیم. از زمین تمرین گرفته تا تغذیه مشکل داریم و تیم ما از طرف مسئولان صددرصد کنار گذاشته شده و کسی به ما محل نمی‌گذارد.

*این مسائل برای مسئولان مهم نیست و فقط شعار و قول می‌دهند که این هفته پول می‌آید و هفته دیگر پول می‌آید. مسئولین باید بدانند اینطور نمی‌توانند با فوتبالیست‌های من رفتار کنند.

*وضعیت روحی تیم خوب نیست، امیدوارم مسئولان شهامت داشته باشند و به مردم بگویند هیچ کمکی نکرده‌اند و بگویند که نمی‌توانند کمک کنند ما را مقابل مردم نگذارند.

* اگر تعصب و عرق من به این مردم و این شهر نبود اول از همه خودم می‌رفتم. من در اینجا با اسم خودم بازی می‌کنم نه توجهی دارند و نه پولی می‌دهند. متأسفانه فوتبال ایران طوری است که بعضی‌ها خیلی دارند اما بعضی‌ها خیلی ندارند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.