دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، معاونین، مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و قهرمانان ورزش با آرمان‌های حضرت امام (ره) تجدید میثاق کردند.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، کارنامه ورزش ایران در چهل سال گذشته را درخشان توصیف کرد و با تاکید بر این مهم که ورزشکاران و جوانان ثابت کردند که پیرو مکتب امام هستند اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان هر ساله میثاق بستند که با همه توانشان از آرمان‌های امام راحل در جهت توسعه کشور دفاع کنند.

وی در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در صحن مطهر امام راحل اظهار داشت: جامعه ورزش کشور همانطور که در ٤٠ سال گذشته، خم در صحنه‌های دفاع از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم در میادین مختلف بین‌المللی افتخارات و دستاوردهای فوق‌العاده و قابل توجهی داشته و کارنامه بسیار قابل قبول داشته؛ با عزم و اراده ویژه و با صلابت، عزت و بزرگی ایران اسلامی در سال‌های آینده را دنبال خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشکاران تلاش می‌کنند با کسب موفقیت‌های برتر، پیروزی در مسابقات بین‌المللی، کسب عناوین برتر، مدال‌های خوشرنگ تر و موفقیت در آوردگاه‌های مهم ورزشی، موجبات شور و نشاط و شعف مردم را فراهم کنند.

سلطانی فر تصریح کرد؛ جامعه ورزش و جوانان به دنیا نشان خواهد داد در سایه نظام مقدس جمهوری ایران به رشد و تعالی خیلی خوبی رسیده است و دستاوردهای بسیار با ارزش و قابل توجهی در طول چهل سال گذشته در عرصه ورزش و جوانان داشتیم که در مقام مقایسه در همه عرصه‌ها از چهار - پنج برابر تا بیست- سی برابر موفقیت در گسترش فضاهای ورزشی، کسب مدال‌های جهانی و المپیکی و موفقیت تیم‌های مختلف داشتیم.

وزیر ورزش و جوانان اتفاقات مختلفی که برای اولین بار رخ داده است را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: رشد ورزش ایران واقعاً چشمگیر است و ورزشکاران و جوانان ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی توانستند، بدرخشید و موجبات عزت کشور را فراهم کنند و سرود ملی ایران را طنین‌انداز کرده و باعث اهتزاز پرچم مقدس کشورمان شوند.

سلطانی فر تاکید کرد: ورزشکاران و جوانان ما ثابت کردند که پیرو مکتب و ایدئولوژی امام راحل هستند و هر ساله میثاق بستند که با همه توانشان از آرمان‌های امام راحل در جهت رشد و توسعه کشور در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.