سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه، در سیزدهمین جشنواره "انتخاب کتاب سال سپاه" که صبح امروز در دانشگاه افسری امام‌حسین (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: خداوند اراده را برای اداره جامعه به انسانها داده است ولی در جوامع امروزی چنین چیزی نمی‌بینیم. وقتی یک ملت می‌ترسد و قدرت را به یک زورگو واگذار می‌کند؛ این در طول تاریخ اتفاق افتاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی آمد و این حقیقت را برای ملت‌های دنیا آشکار کرد؛ امام فرمود این قرن، قرن غلبه اراده ملت‌هاست.

 

معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها در دفاع مقدس شکست خوردند و امروز هم به صورت غریزی دریافتند که با حمله نظامی کاری نمی‌توان پیش برد. ضعیف‌ترین ملت‌ها هم دیگر از تهدید آمریکایی‌ها نمی‌ترسند. مقاومت غزه و مقاومت یمن در برابر موشک‌باران نمونه این است.

 

سردار نقدی خاطر نشان کرد: امروز ابزار دشمن فرهنگی است‌، ابزاری که مقدس است و باید برای رشد ملتها بکار گرفته شود، توسط دشمنان بشریت برای گسترش جهل استفاده می‌شود. لیبرالیسم و سایر «ایسم»‌هایی که ساختند تا بشر را گمراه کنند.

 

وی ادامه‌ داد: ثروتمندترین کشور دنیا که آمریکاست، ۵۰ میلیون گرسنه دارد و بسیاری در شهرک‌های چادرنشین زندگی می‌کنند.

سردار نقدی ادامه‌ داد: به حمدالله ملت ما در این ۴۰ توانسته آمریکا را به زیر بکشد. آمریکا در شاخص‌های قدرت سقوط کرده است. کشور ما در تمام شاخص‌ها در این ۴۰ سال صعود کرده و پیشرفت داشته است. در این مدت یک لحظه بدون مزاحمت را نگذرانده و تحت تحریم بودیم. ملت ایستاده و بر مواضع خود پافشاری می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.