در زمان ارسال این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۳۸ هزار تومان (کاهش ۵۴ هزار تومانی نسبت به دیروز) و سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون تومان (افزایش ۸۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) است.

هر عدد نیم سکه نیز دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان (افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی ۷۱۰ هزار تومان (افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۶۳ هزار و ۵۸۹ تومان (کاهش حدودا ۷ هزار تومانی نسبت به دیروز) است. انس جهانی طلا نیز ۱۲۸۳.۶ دلار (حدودا ۴ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

ثبات نرخ ارز در صرافی‌های مجاز

اما نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانکها نسبت به دیروز ثابت ماند و ۱۱ هزار و ۵۴۵ تومان خریداری شد. همچنین نرخ خرید یورو نسبت به دیروز کاهشی شد و ۱۳ هزار و ۱۱۲ تومان خریداری شد. پوند انگلیس نیز ۱۴ هزار و ۸۶۷ تومان برای خرید از متقاضیان قیمت‌گذاری شد.

یورو مسافرتی نیز امروز به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان با کارمزد بانکی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

اما براساس اعلام بانک مرکزی طبق معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز، نرخ خرید هر دلار آمریکا در روز جاری بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان و نرخ فروش آن نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان بود.

همچنین نرخ خرید و فروش هر یورو در صرافی‌های مجاز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.