میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات به حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان اشاره و اظهار کرد: آقای عبداللهی نماینده اهر و هریس سؤالی درباره دلیل تعطیلی دانشگاه فرش هریس را از وزیر علوم مطرح کرد که این نماینده بعد از  توضیحات وزیر قانع شد.

به گفته وی، زاهدی نماینده کرمان از وزیر علوم سؤالی درباره ضعف دانشگاه پیام نور، عزل نصب‌ها و منطقه‌ای کردن این دانشگاه عنوان کرد که بعد از توضیحات ارائه شده مهلت دو هفته ای به وزارت علوم برای تصمیم‌گیری نهایی داده شد.

میرزاده ادامه داد: ادامه جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش با برگزار شد که آقای وقف چی نماینده زنجان سؤالی درباره مشکلات معیشتی معلمان مطرح کرد که مقرر شد در دو هفته آینده برنامه های این وزارت خانه در این باره ارائه شد تا نتیجه قانع شدن یا نشدن از سؤال اعلام شود.

به گفته وی‌، محمودزاده نماینده مهاباد از وزیر آموزش و پرروش سؤالی درباره مشکلات مدارس استثنایی همچون نیروی انسانی و زیرساخت‎‌ها و امکاناتش و همچنین وضعیت سازمان دانش‌آموزی و سرانه دانش‌آموزی مطرح کرد که قرار شد این وزارتخانه مستنداتش دربارت اقدامات انجام شده را ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: نادری نماینده اورامانات درباره وضعیت مدارس زلزله‌زده بیان کرد که مقرر شد هیأتی از مسئولان حوزه نوسازی مدارس آموزش و پرورش در منطقه زلزله‌زده برای بررسی موضوع اعزام شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.