روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای، در گذشت این عزیزان را به خانواده بزرگ و داغدار دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده های معزز آنان تسلیت گفت.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تاسف و تاثر، روز سه شنبه ۴ آذرماه، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، در غم اندوهبار و دلخراش درگذشت تعدادی از دانشجویان عزیز و زخمی شدن برخی دیگر فرو رفت و داغدار شد.

در این حادثه تاسف بار و بر اساس بررسی های انجام شده، تعدادی از دانشجویان از دانشکده مدیریت علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در اتوبوسی که متاسفانه در بخشی از جاده، دچار انحراف از مسیر و منجر به حادثه گردیده و ضمن برخورد با مانع سیمانی خارج از مسیر، واژگون گردیده است که علت این اتفاق از سوی کارشناسان در دست بررسی است و به محض قطعیت اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که رئیس و مسئولان دانشگاه بلافاصله در محل حادثه حاضر و نسبت به رسیدگی به شرایط موجود و هماهنگی های لازم با اورژانس، آتش نشانی و ضرورت های امدادی لازم اقدام نموده و حادثه دیدگان بلافاصله به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند که با دستور صادر شده، پیگیری های لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومان و مجروحان از سوی دانشگاه ادامه دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع این حادثه مولمه، مراتب تعزیت و تسلیت خود را به بازماندگان این عزیزان از دست رفته و خانواده داغدار دانشگاه آزاد اسلامی اعلام و برای مجروحان و حادثه دیدگان شفای عاجل آرزومند است و در خصوص دریافت اطلاعات دقیق از علل وقوع حادثه و رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان اقدامات فوری را انجام خواهد داد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.