بابک ثقفی مدیرعامل این شرکت در حاشیه این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت مادیران و جمعی از خبرنگاران حوزه ورزشی و اقتصادی برگزار شد، در خصوص انتخاب کریم انصاری‌فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن، اظهار کرد: ایکس ویژن یک برند ایرانی است که توانسته سال‌ها در میان تلاطم اقتصادی کشور، جایگاه ممتاز خود را حفظ کند و برای افزایش ارتباط میان برند و مخاطبان‌مان، تصمیم گرفته شد تا کریم انصاری‌فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن انتخاب شود.

ثقفی در خصوص تصمیم ایکس ویژن برای انتخاب سفیر برند، اظهار کرد: انتخاب سفیر برند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت مادیران صورت گرفته و مسئولیت اجتماعی یکی از سیاست‌های مهم این شرکت بوده است و در تلاش هستیم تا با انتخاب و معرفی کریم انصاری‌فرد به عنوان سفیر برند، پیام ویژه‌ای برای جامعه داشته باشیم.

وی افزود: مدیران مادیران عقیده دارند، برندهای اقتصادی در قبال کلیه ذی‌نفعان مسئول هستند و این ذی‌نفعان می‌تواند مشتری، کارمند، مصرف‌کنندگان و در مقیاس بزرگ‌تر جامعه را شامل شود. بنابراین یک رابطه ممتاز میان برند و جامعه خود ایجاد می‌شود که کاهش معضلات اجتماعی را دربر خواهد داشت، چرا که حفاظت و مراقبت از جامعه از جمله وظایف برندهای بزرگ اقتصادی است که در دنیای کنونی، "مسئولیت اجتماعی" نامیده می‌شود و این مفهوم می‌تواند به ایجاد رابطه نزدیک میان تولیدکننده و مخاطبان منجر شود.

مدیرعامل مادیران در خصوص علل انتخاب کریم انصاری‌فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن اظهار کرد: به‌طور حتم، شباهت‌های شخصیتی میان برند ایکس ویژن و چهره‌های شاخص کشور در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی موردنظر گروه ارزیابی و برندسازی ایکس ویژن نقش به‌سزایی داشته و ویژگی‌های مشترک کریم انصاری‌فرد با هویت برند، سبب شد تا ایشان به عنوان سفیر برند انتخاب شود. دوری از حاشیه، تلاش و پشتکار این ورزشکار کشورمان و همچنین میزان علاقه و توجه جامعه و علی‌الخصوص جوانان به کریم انصاری‌فرد از جمله مواردی است که می‌توان به علل انتخاب ایشان اشاره کرد.

ثقفی در خصوص پیام اجتماعی انتخاب سفیر برند، افزود: کریم انصاری‌فرد ستاره‌ای است که برای رسیدن به قله موفقیت تلاش کرد و این موفقیت بی‌تردید پاداش همه سختی‌هایی بوده که او کشیده و هر جوان ایرانی می‌تواند با الگو گرفتن از این ستاره جوان ایرانی، به قله‌های درخشان موفقیت دست یابد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.