سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶:۱۴ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران ـ کرج، نرسیده به پل حکیم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، برخورد با گاردریل‌ها میانی بزرگراه و عبور از آنها وارد مسیر مخالف (شرق به غرب) شده بود.

وی با بیان اینکه ورود خودروی پراید به لاین مخالف باعث تصادف دیگر خودروهای عبوری در این لاین (شرق به غرب) شده بود، گفت: سه خودروی دیگر یک دستگاه سراتو، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ بودند.

ملکی افزود: رانندگان پراید و سراتو (دو مرد) دچار مصدومیت شده و یک خانم که در صندلی جلو سراتو حضور داشت به دلیل ورود گاردریل به خودرو، جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه این حادثه در مجموع یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت، متذکر شد: آمارها نشان می‌دهد بیشتر تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد، یعنی زمانیکه رانندگان کمان می‌کنند به مقصد رسیدند که ممکن است از ضریب اطمینان کاسته و بیشتر پا روی پدال گاز بگذارند که از رانندگان تقاضا می‌کنیم تا زمانیکه به مقصد نرسیدند ضمن حرکت در سرعت مطمئنه، از کمربند رانندگی استفاده کنند.

24057402405743

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.