مسعود گودرزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش، گفت: قصد ندارم اضافه بر اعتبارات و بودجه این وزارتخانه درخواست و تذکری داشته باشم. ۲۰ ماه از نظام رتبه‌بندی معلمان می‌گذرد از شما می خواهم این مسئله را جدی بگیرد.

وی ادامه داد: چرا یک فرد بازنشسته در یک ارگان پاداش پایان خدمتش را دریافت می‌کند اما در وزارت آموزش و پرورش این پاداش با تأخیر بسیار زیاد پرداخت می‌شود؟  مقرر شده بود هر شش ماه به کارکنان مناطق محروم پاداش پرداخت شود اما این عزیزان از دریافت این پاداش بی‌بهره ماندند. همه مواردی که بیان کردم تعهدات گذشته بوده و مورد جدیدی به آن اضافه نشده است. از وزیر آموزش و پرورش درخواست دارم با جدیت این موارد را پیگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: روز گذشته شنیدم قیمت خرید تضمینی گندم به یک ۱۶۰۰ تومان افزایش یافته اما از آن مطمئن نیستم. قیمت گندم باید متناسب با زحمات و شرایط کشاورزان تعیین شود. کشاورز اگر یک روز اقساط وام خود را پرداخت نکند با جریمه و دیرکرد مواجه می‌شود اما تازه بعد از شش ماه مطالبات آنان پرداخت می‌شود که این مسائل مشکلات متعددی را برای آنان به وجود می‌آورد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس در تذکری مشترک به وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: برای کارگزاران نظام جمهوری اسلامی یک ضعف و افسوس است که کارکنان کارخانه قند ممسنی پنج سال حقوق دریافت نکرده‌اند. برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه مشکل تأمین حقوق وجود دارد.

گودرزی به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: برای دفاع از انقلاب و کشور شهید دادیم، سربلند هستیم اما برای کسانی که عزیزان خود را در جاده‌ها از دست می‌دهند سرافکنده هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.