«علاءالدین بروجردی» در کنگره شهدای مدافع حرم جامعه پزشکی ‌اظهار کرد: ملت ایران با تبعیت از قرآن و به رهبری امام خمینی(ره) نظام سیاه پهلوی را سرنگون و دست آمریکای جنایتکار را از کشور کوتاه کردند.

وی استقلال و دستیابی به ظرفیت های بالای نظامی، علمی و سیاسی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: امروز ایران اسلامی زیر سایه مقام معظم رهبری توانسته ارزش‌های الهی انقلاب را به نقاط مختلف جهان صادر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز حضور ایران در عراق و سوریه مستشاری است، گفت: آمریکا در جنگ سوریه نیابتی با ایران جنگ کردند.

بروجردی عصبانی بودن آمریکا را واقعیت کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: تا زمانی که در دنیا ظلم وجود دارد مبارزه علیه استکبار و ظالم ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد این‌که تا ۲۵ سال آینده اسرائیل از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: حزب الله ولیده انقلاب اسلامی و نتیجه صدور تفکر بسیج و ارزش های الهی انقلاب است.

سردار«فتح الله جمیری» فرمانده سپاه الغدیر یزد در کنگره شهدای مدافع حرم جامعه پزشکی جهان اسلام با بیان این‌که مدافعین حرم مخلصانه در مسیر حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و مکتب ناب محمدی قدم برداشتند، اظهار کرد: برخی اتهامات که به دروغ به مدافعین نسبت می‌دهند بی انصافی در حق این عزیزان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.