این شرکت با ۴۰ سال تجربه، امروز یکی از پرطرفدارترین نام‌ها در بین تولیدکنندگان مواد غذایی به شمار می‌رود. تنوع و کیفیت محصولات این شرکت و رعایت تمامی معیارهای کیفی-صنعتی، باعث شد تا نه تنها به عنوان تولیدکننده‌ای خوشنام نزد مصرف‌کنندگان نهایی، بلکه به عنوان یک واحد تولیدی معتبر در بین صاحبان صنایع غذایی کشور و نهادهای ناظر کیفیت و استانداردهای ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

معیار انتخاب برترین تولید کننده

جایزه واحد نمونه سال ۱۳۹۷ به پاس تلاش‌های شرکت عالیفرد (سن ایچ) برای رعایت معیارهایی چون عدم وجود مغایرت کیفی در محصولات ارائه شده به بازار، دارا بودن استانداردهای کارخانه‌ای، دارا بودن استانداردهای تشویقی، مشارکت در تدوین استاندارد ملی ایران، مشارکت در تدوین استانداردهای بین‌المللی، سرمایه‌گذاری در جهت ارتقاء تکنولوژی، دارا بودن استانداردهای بین‌المللی کیفیت، بالابودن سرانه آموزش نیروی انسانی، حفظ رابطه بین دانشگاه و صنعت و انجام پروژه‌های تحقیقاتی، انجام پروژهای بهبود کیفیت، ارتقاء فناوری و تکتولوژی، ارائه محصولات خاصیت محور به بازار و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به این واحد تولیدی با سابقه تعلق گرفت.

ALIFARD-Logo-01

توسعه و ارتقاء سطح استانداردها

شرکت عالیفرد (سن‌ایچ) هر ساله، از طرف سازمان غذا و دارو و همچنین از سوی سازمان استاندارد به عنوان واحد نمونه و برتر استان مرکزی شناخته می‌شود. این واحد در 21 مهر ماه امسال، برای پنجمین بار در طول فعالیت خود به عنوان واحد نمونه کشوری شناخته شد و نشان مربوطه را از معاون اول محترم ریاست جمهوری دریافت نمود.

این شرکت همچنین در سال جاری برای دو محصول آب سیب ممتاز و آب گوجه فرنگی، موفق به کسب نشان سلامت شده است که این نشان طی مراسمی در تاریخ 25 مهرماه، توسط وزیر محترم بهداشت به این شرکت اهدا گردید. انتخاب به عنوان تولیدکننده برتر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین به عنوان واحد سبز  به دلیل فعالیت‌های زیست محیطی از دیگر موفقیت‌های چشمگیری‌ست که شرکت عالیفرد (سن‌ایچ) در سال 1397 به آن دست یافته است.

14

شرکت عالیفرد به عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان داخلی، در راستای کارآفرینی و ترویج حمایت از کسب و کارهای داخلی، سال‌هاست که به طور پیوسته مراحل ترقی و توسعه را طی می‌کند که این امر برای این تولیدکننده ملی، نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.