مدیر شعبه‌سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی فارس ضمن ارایه‌ی توضیحاتی در رابطه با مشاغل پردرآمد در ایران، گفت: براساس مطالعات علمی انجام شده در سال ۱۳۹۳، جراحان پلاستیک و قلب، دندانپزشکان فوق تخصص، طراحان لباس، مدرسان کنکور زیست‌شناسی در صدر مشاغل پردرآمد ایران قرار داشتند.

زاهدیان ‌ نژاد افزود: طبق مطالعات انجام شده در آمریکا پزشکان متخصص و جراحان و روان‌شناسان و پزشکان عمومی بیشترین میزان درآمد را کسب می‌کنند اما بالاترین میزان درآمد در انگلستان به مدیران بازاریابی، مدیران و مقامات ارشد شرکت‌های مالی، کارگزاران مالی و ... تعلق دارد.

مدیر شعبه‌سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی فارس گفت: شاه‌کلید پول‌دار شدن، درک واقعیت‌ها و پیدا کردن توانایی‌های منحصر بفرد خود است.

وی خطاب به دانشجویان شرکت کننده در این سمینار گفت: در شرایط کنونی که دولت‌ برای کوچک‌سازی بدنه تلاش می‌کند، راهی جز کارآفرینی و اشتغال‌زایی نداریم.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، زاهدیان نژاد ضمن معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی به‌عنوان تنها مرکز مستقل در کشور که به‌صورت اختصاصی در حوزه‌کارآفرینی و اشتغال فعالیت می‌کند، گفت: شعبه‌ این سازمان در جهاددانشگاهی فارس برنامه‌های متنوعی در حوزه‌ی مشاوره، آموزش‌های عمومی، تخصصی و ... دارد که امیدواریم دانشجویان و علاقمندان از این قابلیت‌ها و توانمندی‌ها به‌نحو بهینه استفاده کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.