سردار محمد رضا نقدی عصر امروز در جمع کارکنان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان پیرامون مسائل روز اظهار داشت: در حال حاضر ۲۷۵ شبکه رادیویی و تلویزیونی به زبان فارسی با حمایت غرب، شبانه روز در حال فعالیت علیه انقلاب و ایران هستند و حداقل ۲۰۰ فیلم با موضوعات ضدایرانی مستقیم ساخته‌اند، ولی ملت ایران با این وجود ایستاده و همچنان بر ارزش‌های دینی خود پافشاری می‌کند.

وی عنوان کرد: در حقیقت ایران اسلامی حتی در برابر جنگ اقتصادی پیروز شده، ولی تصویرسازی رسانه‌های خارجی خلاف واقع است، گویی که امریکا پیروز و ایران شکست خورده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیان کرد: آمریکا را باید با فعل ماضی صرف کنیم؛ آمریکا فرو پاشیده و نابود شده و یک روزی ابرقدرت بود و آن دوران تمام شد. امروز دولتمردان آمریکا هرگز جرأت رفتن با ماشین روباز به کشورها را ندارند، چرا که با سنگباران ملت‌ها مواجه می‌شوند، این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا توسط دوستان خود در اجلاس سران بین الملل مورد تمسخر قرار گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مشکلات جامعه ربطی به انقلاب ندارد، گفت: حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم در برابر مشکلات انقلاب در طول ۴۰ سال از همه راحت‌تر است، در اقتصاد دست ایران پر است. اقتصاد، انرژی، مواد اولیه و نیروی انسانی می‌خواهد که در ایران همه آنها موجود است.

نقدی گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم، بنابراین باید دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بازشناسایی و تبیین شود.

وی بیان کرد: انقلابی پر عظمت که تمام مناسبت‌ها را تحت شعاع قرار داده است باید بیش از این بیان و تعریف شود، ولی متاسفانه به دلیل درگیری با مسایل پیش پا افتاده ما از انجام این رسالت غافل ماندیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن درصدد است که مسائل مهم ۴۰ سالگی انقلاب تبیین نشود و با منفی بافی و بیان مسایل جزئی همچون گرانی دلار و ارز و ...  درصدد تحقق این هدف شوم خود است، گفت: در حال حاضر موقع شکرگزاری نعمت انقلاب فرا رسیده است؛ دشمن در همه عرصه‌ها مقابل ملت ایران شکست خورده است. آمریکا در مبحث جنگ اقتصادی خود کشوری است که شکست خورده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال مبارزه، آمریکا را از صدر به زیر کشید. آمریکا امروز ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و طبق پیش بینی‌ها میزان بدهی‌ها تا قبل از سال۲۰۳۰ به میزانی خواهد رسید که فروپاشی انکار ناپذیر خواهد بود.

نقدی با بیان اینکه جهانی سازی و اقتصاد جهانی جزء اصول ۵۰ ساله آمریکا بود که امروزه رئیس جمهور این کشور آن را منکر می‌شود، گفت: امروزه فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی را شاهدیم. علی رغم همه این واقعیت‌ها هنوز عده‌ای از سایه جنگ آمریکای روبه زوال رفته می‌ترسند، در حالی که واقعیت انقلاب اسلامی ایران این است که ایران، لبنان، عراق و سوریه، یمن و... را از دست آمریکا خارج کرده است. 

وی افزود: انقلاب اسلامی برای استقلال و آزادی مردم ایجاد شد، آیا واقعا استقلال کشور و آزادی مردم دچار خدشه شده است؟

 معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تصریح کرد: در رژیم پهلوی روزانه ۶ میلیون بشکه نفت با جمعیت ۳۰میلیون نفری کشور به فروش می‌رفت، اغلب مردم ایران در زمان پیش از انقلاب بی‌سواد و ۷۰ درصد در روستاها بودند که گاز، آب آشامیدنی و برق نداشتند. رشوه توسط خاندان پهلوی به صورت علنی و رسمی گرفته می‌شد، فقط شاه پهلوی شخصا ۸۳ کاخ در جای جای جهان داشت، ولی امروز رهبر ایران در چه منزلی زندگی می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلاب، ملت ایران را از ۲۵۰۰ سال زندگی نکبت بار پهلوی آزاد کرد و برای ما اسلام و آزادی را به ارمغان آورده است.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز مشکلات جامعه ربطی به انقلاب ندارد، تصریح کرد: اگر امروز آرامش در جامعه وجود دارد به این دلیل است که مردم می‌دانند انتخاب و رأی خودشان بر جامعه حاکم است و ولایت فقیه وظیفه دارد اگر مردم تصمیم و رأیی گرفتند آن را بپذیرد حتی اگر رای آنها بر خلاف نظر ایشان باشد، اما شما کدام دموکراسی را در دنیا سراغ دارید که در اوج قدرت و اقتدار اینگونه پای رای و نظر مردم بایستد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات امروز ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب کم نمی‌کند و هر جایی که انقلابی عمل نکردیم شاهد مشکلات هستیم،  اظهار داشت: نارضایی مردم باید به سمت عاملان مشکلات جامعه و اقتصاد برود.

معاون فرهنگی و اجتماعی  سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم در برابر همه مشکلات پیش روی انقلاب در طول ۴۰ سال از همه راحت‌تر است، در اقتصاد دست ایران پر است، اقتصاد؛ انرژی و مواد اولیه و نیروی انسانی می خواهد که در ایران موجوداست.

وی تصریح کرد: هیچ کشوری اقتصادش با مذاکره و روابط خارجی شکوفا نشده است. راه شکوفایی اقتصادی مذاکره نیست، ریشه مشکلات به دو اصل برمی‌گردد، نخست سبک زندگی برخی مسئولان و دوم بحث عدم اسلامی بودن علوم انسانی در دانشگاه‌هاست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.