قاتل با حضور در جایگاه در مقابل اتهاماتش که مباشرت در قتل عمدی همسر برادر و دختر برادرش و همچنین ضرب و جرح عمدی با چاقو نسبت به دختر دیگر آن ها و همچنین ساخت کلید برای ورود به منزل و ارتکاب جرم بود، با پذیرفتن همه اتهامات گفت: من در بازار میوه کار می کردم و خانواده ام در شهرستان بودند، برای مدت یک ماه مادرم میهمان خانه برادرم بود و درآن زمان من نیز به منزل برادرم تردد می کردم، کم کم به زن برادرم شک کردم و تصمیم گرفتم مدتی او را زیرنظر بگیرم.

در شب حادثه، برادرم در بازار میوه مانده بود، من خودروی دوست خانوادگی برادرم را جلوی درب منزلش دیدم و ساعت ۴ صبح با کلید و قمه ای که از قبل تهیه کرده بودم به داخل منزل برادرم رفتم.

تصمیم داشتم از همسر برادرم اعتراف بگیرم و صدایش را ضبط کنم تا سند و مدرکی تهیه کرده باشم که به دلیل بحث و جدل با زن برادرم عصبانی شدم و با قمه به وی چند ضربه زدم که به دلیل اینکه دختر کوچکش هم که در بغل و نزدیکی او بود، ضرباتم به گردن دخترش نیز برخورد کرد و او نیز کشته شد.

قصد داشتم از دختر بزرگترشان سووالاتی راجع به ماجرا بپرسم که به دلیل دست و پا زدن و تقلا کردنش قمه ام باعث اسیب دیدنش از ناحیه سینه و دست هایش شد.

دختر بزرگ این خانواده در توضیح ماجرا گفت: چون ما قصد رفتن به عروسی داشتیم دوست خانوادگی ما خودروش را برای امانت در اختیار ما گذاشته بود، شب حادثه از سر و صدای ایجاد شده از خواب بیدار شدم و دیدم فردی که صورتش را پوشانده اقدام به حمله با قمه به مادرم و خواهر کوچکم کرده، ابتدا خواهرم را کشت و بعد به سراغ مادرم رفت که در این حین من به او حمله کردم و باعث شدم صورت عمویم مشخص شود و در این حین چند جای بدن من هم زخمی شد.

من بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم و تقاضای قصاص قاتل را دارم.

قاتل اظهارات برادرزاده اش را رد کرد و گفت ماجرا همانی بود که تعریف کردم.

جلسه دادگاه برای اخذ آخرین دفاع تجدید وقت شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.