کشف یک بسته حاوی بمب در ساختمان اداره پست نیویورک امروز در صدر خبر‌های داخلی آمریکا قرار گرفت. در پی انتشار این خبر رئیس پلیس نیویورک در مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و این خبر را تایید کرد.

جان میلر John Miller، رئیس پلیس نیویورک در جمع خبرنگاران گفت: حدود ساعت هشت و پانزده دقیقه صبح به وقت محلی یکی از کارگران باهوش اداره پست که به برخی از فعالیت‌های مشکوک پی برده بود متوجه شد که بسته‌هایی مشکوک وارد ساختمان پست شده است. او این بسته را یافت که قبلا درباره آن هشدار‌هایی داده شده و تصاویری از آن از طریق سامانه یکپارچه کشوری منتشر شده بود. او بلافاصله پس از پی بردن به این مسئله، مقامات مسئول را در بخش امنیتی اداره پست مطلع کرد و آن‌ها نیز با واحد مشترک مبارزه با تروریسم در پلیس نیویورک ارتباط برقرار کردند.

او افزود: نیرو‌های امنیتی بلافاصله به محل اعزام شدند و منطقه را تحت شرایط امنیتی قرار دادند و بسته را در داخل اداره پست از بسته‌های دیگر جدا کردند. گروه خنثی سازی بمب توانست با استفاده از تجهیزات خود و تصویربرداری با اشعه ایکس به بررسی این بسته بپردازد. در داخل این بسته یک بمب پیدا شد. این بسته شبیه بسته‌های دیگری است که این هفته پیدا شده است. این بسته برای آدرس فردی در محله منتهن نیویورک ارسال شده بود. گروه خنثی سازی بمب توانست این بسته را از محل دور کند و با حمل و نقل امن و مطمئن در اختیار اف بی آی قرار داد که این مسئله را دنبال می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.