حسینعلی امیری در دیدار با نماینده  ولی فقیه در استان خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز اظهار داشت: حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ماه اهواز یک حادثه بسیار تلخ بود که همه ملت ایران را داغدار کرد.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها در این حادثه به زن و بچه هم رحم نکردند افزود: آن‌ها بلافاصله پاسخ جنایاتشان را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتند.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یکی از مقرهای تروریست‌ها در سوریه تنها بخشی از تحقق فرمایشات رهبری بود که موشک‌ها با دقت به هدف‌های تعیین شده اصابت کردند. طراح این عملیات تروریستی در استان دیاله عراق به همراه عده دیگری به درک واصل شدند که این اتفاق نیز یک توفیق بسیار بزرگ است.

امیری تاکید کرد: هرکس و هر گروه بخواهد به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران چشم طمع داشته باشد در هرکجای دنیا با واکنش سریع ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: درست است که حادثه تروریستی اهواز تلخ بود، ولی بعد از آن اقتدار جمهوری اسلامی به رخ دشمنان کشیده شد و سیلی انقلاب اسلامی بر صورت دشمنان نشست.

وی افزود: این اقتداری که وجود دارد مرهون فداکاری، از خود گذشتگی و به ویژه انسجام و اتحاد ملی است که امروز یکی از ضرورت‌های غیرقابل اجتناب است.

امیری مهم‌ترین موئلفه امنیت ملی را اتحاد، انسجام و وحدت ملی دانست و خاطرنشان کرد: خوزستان یک استان مهم و استراتژیک است که اقوام و گویش‌های مختلف همیشه محور وحدت در ایجاد بوده و هستند.

همه مشکلات با منابع مالی قابل رفع نیست

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این دیدار بر رفع برخی مشکلات و ناملایمتی‌های موجود تاکید کرد و گفت: قطعا از شرایط موجود عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم که از دولت و مسئولان کشوری و استانی بخصوص در خطبه‌های نماز جمعه حمایت کنم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تلاش‌های مدیران در استان در جهت رفع کاستی ها، عنوان کرد: مشکلات همیشه با اختصاص منابع مالی و اعتباری قابل رفع نیستند و در زمینه‌های مختلف قدری تدبیر، شجاعت و عواطف نیاز است تا در نهایت نارضایتی‌ها از بین بروند.

آیت الله جزایری همچنین به ایام پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین برای مردم مایه شوق و ذوق است و اتحاد و انسجام هرچه بیشتر را در پی دارد و از طرف دیگر شاهد هستیم که ملت عراق به نحو احسن از زائران در حال پذیرایی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این دیدار بر رفع برخی مشکلات و ناملایمتی‌های موجود تاکید کرد و گفت: قطعا از شرایط موجود عبور خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.