فردیناند پورشه در سال ۱۹۳۱ شرکت پورشه را در شهر اشتوتگارت تأسیس کرد که در زمینه طراحی و توسعه موتورهای اتومبیل،همچنین ارایه خدمات مهندسی و مشاوره، فعالیت خود را آغاز نمود و در سال‌های نخست، بخش اعظم از مشتریانش را شرکت‌های خودروسازی همچون: آئودی، مرسدس بنز، دکاو، اوپل، واندرر، دایملر-بنز و اتو یونیون تشکیل می‌دادند. در حال حاضر پورشه یکی از معروف‌ترین برندهای ساختخودرو است که طرفداران زیادی را در جهان برای خود دست و پا کرده است. 

پورشه در حال اضافه کردن یک مدل GTS به جدیدترین سری Panamera و Panamera Sport Turismo خود است. شرکت پورشه به تازگی از محصول جدید خود Panamera GTS 2019 با پیشرانه قدرتمند و ویژگی های نسبتا جدید رونمایی کرده است. مدل های پانامرا GTS دارای آپشن‌های جذاب‌تر هستند و بین مدل های 4S و توربو قرار دارند. آن‌ها هر دو با قیمت 128،300 دلار برای مدل خانوادگی (سدان) و 134،500 دلار برای Sport Turismo در حال فروش هستند.

GTS پانامرا با دو پیشرانه 4.0 لیتری هشت سیلندر 453 اسب بخاری یا 472 اسب بخاری به فروش می رسد. حداکثر سرعت GTS 2019 به 289 کیلومتر برساعت می‌رسد. گذشته از پیشرانه، پورشه سیستم تعلیق هوا نیز برای این مدل در نظر گرفته که موجب کاهش ارتفاع تا 10 میلیمتر می شود. همچنین این سری خودرو دارای سیستم کنترل فعال شرکت پورشه (Porsche Active Suspension Managment یا به اختصار PASM) است. اندا پدال ترمز این سری خودرو نیز بزرگ‌تر از مدل‌های استاندارد شده است. سیستم اگزوز و طراحی ورزشی با عناصر سیاه و سفید و چرخ های 20 اینچی از ویژگی‌های دیگر این خودرو است.

در داخل این خودرو باید منتظر دیدن یک فرمان چند منظوره باشیم. پکیج داخلی این خودرو آپشنال است. این پکیج شمال تودوزی، لوگوی GTS و موارد دیگری است.

در ادامه عکس‌هایی از این دو خودرو مشاهده می‌کنید:

Panamema GTS و Sport Turismo GTS خودروهای جدید پورشه + عکسPanamema GTS و Sport Turismo GTS خودروهای جدید پورشه + عکسPanamema GTS و Sport Turismo GTS خودروهای جدید پورشه + عکسPanamema GTS و Sport Turismo GTS خودروهای جدید پورشه + عکسPanamema GTS و Sport Turismo GTS خودروهای جدید پورشه + عکسPanamema GTS و Sport Turismo GTS خودروهای جدید پورشه + عکسPanamema GTS و Sport Turismo GTS خودروهای جدید پورشه + عکس

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.