محمد معتمدی در این باره گفت:‌ «البته آن طور که تصور تهیه کننده بود، این کار فروش بالایی نداشت و تا به امروز هم تهیه کننده با من تصفیه حساب نکرده است.»

او افزود: برخلاف تصوری که وجود دارد، اجرای آثار قدما و بزرگان موسیقی انرژی بسیاری از ما می‌گیرد و این کارها را انجام می‌دهیم که این آثار ارزشمند حفظ شود و مخاطبان موسیقی ایرانی آنها را فراموش نکنند؛ این در صورتی است که کارهای خودمان بازخورد به مراتب بیشتری دارد. اگر نخواهیم کارهای قدیمی را انجام بدهیم، یک انقطاع بوجود می‌آید و وقتی هم که تن به اجرای آنها می‌دهیم، چنین مشکلاتی گریبانگیرمان می‌شود.

این در حالی است که اجرای این کارها برای ما چندان انتفاع مالی ندارد. از سوی دیگر، بنده درمقام تهیه کننده کار نیستم. از من خواهش شده است که این کار را بخوانم و من هم که درواقع به همه خانواده موسیقی سنتی اعم ازشاعر و ترانه سرا ارادت دارم، مبادرت به این کار می‌کنم.

معینی کرمانشاهی نام بزرگی است و نمی‌توان انکار کرد ولی این انتظار را داشتم پیش از شکایت یا رسانه‌ای شدن آن، با خود ما تماس می‌گرفتند. به لحاظ قانون ناشرین و مؤلفین من مجری کارهستم و صاحب اثر نیستم و امتیاز مادی و معنوی کار برای من نیست و ذی نفع نیستم؛ نه در سود آن شریک هستم و نه در ضرر آن.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.