‌کوروش کرمپور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه لایحه FATF "گروه ویژه اقدام مالی" موضوع جدیدی نیست و ۴۰ سال است که ایران موارد پیش‌بینی شده در آن را رعایت می‌کند، گفت: دشمنان ایران از سال‌ها قبل این کشور را متهم به عدم پیوستن به این لایحه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما خود قربانی تروریسم و آنچه که توسط کشورهای حامی تروریست‌ها بر بعضی از ملل اعمال شده، هستیم افزود: هیچ کشوری به اندازه ایران مورد هجمه تروریست‌ها قرار نگرفته است.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز بیش از هر امری ثبات وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران اهمیت دارد و در این باره باید احساس مسئولیت مدیران دهه ۶۰ در مسئولان کنونی ایجاد شود.

کرمپور یادآور شد: مدیران دهه ۶۰ با مدیریت اجرایی و نظارتی تحولات اساسی در روند پیشرفت کشور به وجود آوردند؛ ضرورت دارد تا همانند سه دهه قبل مسئولین ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در عمل به فکر مردم باشند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی که اعتقاد دارد پیوستن ایران به این لایحه موجب تقویت اعتماد مردم به مسئولین در سطوح مختلف خواهد شد، گفت: ۴۰ سال است که ما از حزب‌الله لبنان و فلسطین حمایت می‌کنیم و رد پای ایران در حمایت از آنها در همه ادوار مشخص است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.