دیلی میرور از جمله رسانه‌هایی است که این خبر را انعکاس داده و نوشته است: ولیعهد عربستان قصد داشت باشگاه منچستریونایتد را با مبلغ ۴ میلیارد دلار خریداری کند. بااین‌حال منابع آگاه می‌گویند مالکان آمریکایی این باشگاه تمایلی به گفت‌وگو درباره فروش سهام خود ندارند.
منچستریونایتد گران‌قیمت‌ترین باشگاه فوتبال جهان است و مالکان کنونی این باشگاه یک خانواده متمول آمریکایی به نام گلیزر هستند. پیش‌ از این شاهزاده اماراتی باشگاه منچستر سیتی را خریداری کرده بود.
دیلی میرور در همین رابطه نوشت: بن سلمان قصد دارد تا مسیر مشابهی را طی کند اما منابع مرتبط با منچستریونایتد می‌گویند، بالا گرفتن اختلافات بر سر ناپدید شدن جمال خاشقچی در کنسولگری عربستان در ترکیه، فروش هرگونه سهام به وی را غیرممکن کرده است.
خاشقچی حدود 13 روز پیش برای قانونی کردن روند ازدواج خود وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد و ازآن‌پس خبری از وی در دست نیست.
برخی منابع غیررسمی خبری مدعی قتل خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد آل سعود توسط مأموران سرویس امنیتی سعودی پس از شکنجه در کنسولگری عربستان شده‌اند.
بر اساس شایعه منتشرشده، خاشقچی توسط 15 مأموری که در روز و ساعت حضور او در کنسولگری، از عربستان به استانبول آمده بودند، به قتل رسیده است و قاتلان نیز به کشور خود بازگشته‌اند.
خاشقچی در مقالاتی که در روزنامه واشنگتن‌پست نوشته بود، از جنگ عربستان در یمن، بحران اقتصادی با کانادا و دستگیری مدافعان حقوق زنان در عربستان انتقاد کرده بود.
وزرای خارجه سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه دیروز با صدور بیانیه‌ای خواستار پاسخ کامل و دقیق عربستان درباره سرنوشت جمال خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد عربستانی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.