جلسه تمرینی عصر امروز تیم فولاد خوزستان در زمین ۲۰۰ دستگاه فولاد برگزار شد و این در حالی بود که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه ضمن حضور در این تمرین، ایلی استان رومانیایی را به عنوان سرمربی این تیم به بازیکنان معرفی کرده و برای او و سایر نفرات تیم آرزوی موفقیت کردند.

در این جلسه تمرینی حبیب الله رضایی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن عرض تسلیت درپی شهادت جمعی از شهروندان اهوازی در حادثه تروریستی، خطاب به اعضای تیم گفت: پس از برگزاری جلسه در روز گذشته با ایلی استان و جمع بندی امروز اعضای هیات مدیره در خصوص تیم بزرگسالان تصمیم گرفته شد که با توجه به شناخت کاملی که او از بازیکنان تیم دارند و اینکه در راستای اهداف هیات مدیره باشگاه گام بر می دارند، تصمیم گرفته شد که ایلی استان به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: قطعا ایلی استان با شناخت بسیار خوبی که به دلیل همکاری یکسال و نیمه با فولاد دارد، گزینه خوبی برای هدایت تیم می باشد و امیدواریم با کمک هواداران پرشور که در سرما و گرما یار و یاور تیم بوده اند، یک بار دیگر فولاد را به اوج خود برسانیم و در رقابت های لیگ برتر به مقام ارزشمند دست یابیم.

همچنین اسماعیل گودرزی، نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان نیز در این جلسه تاکید کرد: تیم بزرگسالان فولاد خوزستان می تواند با توجه به پتانسیل بالای خود در رقابت‌های لیگ برتر به موفقیت برسد و همچنین هم اکنون با انتخاب ایلی استان به عنوان سرمربی تیم امیدواریم که روند نتیجه‌گیری تیم بهبود پیدا کند.

در ادامه این جلسه همچنین ایلی استان، سرمربی تیم فولاد خوزستان ضمن خوشامدگویی به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: ضمن تشکر از اطمینان مدیران مجموعه اعلام می کنم که بنده از تمامی نفرات تیم و بازیکنان شناخت کامل دارم و نقاط ضعف و قوت بازیکنان را می دانم. امیدوارم در بازی‌های پیشرو با نمایش فوتبال خوب زمینه را برای موفقیت تیم فولاد مهیا کنیم و برای این منظور تنها به کار، کار و کار نیاز داریم تا به کمک هم یک فولاد قدرتمند را بسازیم

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.